Subject: Kooskõlastamiseks, Elistvere loomapark ja kompostala
From: "Lembit Aruvee" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Sep 2024 15:17:47 +0300

Tere!

Selektor Projekt OÜ on koostamas RMK tellimusel “Elistvere loomapargi
parkla ja kompostala” teeprojekti. Vastavalt meili manuses olevatele
projekteerimistingimustele oleme koostanud teeprojekti.

Enne kui me jätkame tööprojekti (põhiprojekti) koostamisega, palume Teil
eelprojekti lahendusega tutvuda ning kooskõlastada.

Juhime tähelepanu, et ristumiskohtade maht vastab põhiprojekti mahule
vastavalt majandus- ja taristuministri 09.01.2020 määrusele nr 2 „Tee
ehitusprojektile esitatavad nõuded“, kuigi kirjanurgas on staadiumiks
“EP”.

Eelprojekt asub käesoleval lingil:
<https://www.dropbox.com/scl/fo/ugh6vporhgedu69d66tyh/AG6R1vpss_NA1sCtWrR6
-Lg?rlkey=xr8d1ck8c9swj0ikp6zby4kpk&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/ugh6vporhgedu69d66tyh/AG6R1vpss_NA1sCtWrR6-
Lg?rlkey=xr8d1ck8c9swj0ikp6zby4kpk&dl=0

Parimate soovidega

Lembit Aruvee

Teede projekteerimine / BIM insener

Mob: +372 58 377 222 | e-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Selektor Projekt OÜ |  <http://www.selektor.ee/> www.selektor.ee | Pärnu
mnt. 186, 11314 Tallinn ESTONIA

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.